lørdag 21. juni 2008

flyttefot

Hva skal jeg gjøre i sommer?
Jeg vil så gjerne mange ting. Men denne sommeren blir som sommre flest. Jobb og by og park.

Nå skal jeg pakke ned alt som er i leiligheten min. Jeg tror ikke egentlig det er så veldig mye. Men det er utrolig hva som hoper seg opp etter fire år på samme sted. Onsdag flytter jeg ut. Jeg har ikke begynt enda, og det er allerede lørdag. Jeg kommer ikke til å få gjort noe i morgen heller. Mandag skal jeg på jobb. Det blir noen intense dager...

Jeg skal flytte hjem til mamma og pappa. St.hanshaugen og bysykkel. Det blir fint. Nærme jobben, nærme byen. Kanskje litt for nærme mamma og pappa? Men bare to måneder.

Kanskje skal jeg til Lofoten. Kanskje til Beseggen. Jeg har en uke fri midt i juli. Ellers skal jeg jobbe korte dager og håpe på pent vær. Jeg skal lese bøker og jeg skal gjøre ferdig alle forberedelser til Kanada. Og jeg tror det blir fint.

Det er mange ting ved det å flytte som ikke er fint. Men det vil jeg ikke tenke på nå. Nå tenker jeg på å møte mange nye, spennende mennesker. På å bli utfordret og på å lære. Og jeg gleder meg.

Ingen kommentarer: