tirsdag 24. juni 2008

akrobatikk

Det er ikke særlig morsomt å pakke ned alle tingene sine. Det står nå kasser over alt. Jeg vasker klær, lager mat, baker kake, pakker bøker, rydder skolepapir og alt samtidig. Det føles i alle fall sånn. Også går jeg på jobb. Også forsøker jeg å organisere livet mitt, og andres, og styrearbeid, og frivillig engasjement med leirkafeer og annet rart. Jeg klør meg selv i hodet, kan ikke helt forstå hvordan jeg havnet i denne røra. Men minnes svakt at jeg en gang har uttalt at jeg elsker å ha mange baller i lufta, at jeg trives med å gjøre mye forskjellig.
Vel - denne akrobaten har snart sjonglert nok baller! Gi meg sommerferie - vær så snill! Sol, sol, sol. Og varme. Ikke regn, ikke vind og skyer. Ikke jobb, ikke flytting, ikke leir og kafe, men ferie.
Lese bok i parken!

Ingen kommentarer: